Rovi is eleven years old and has a mind in overdrive. The day she and her parents move into a country house Rovi refuses to live in, she accidentally falls to her death while rummaging in the attic. She becomes a ghost, unseen by the living. Panicked, Rovi tries to contact her parents, but they leave the house behind. She does everything she can to contact them.