A reclusive hermit. A grocery store employee with broken dreams. Her neighbor with disturbing tendencies. An unemployed man looking for work . A child left home alone with his imaginary friend. All these lonely people with crossed destinies were patients of Arthur Morhan, a psychoanalyst on the verge of a nervous breakdown...