Ninn was found as a baby in the Paris metro, and it’s been her favorite playground ever since. She knows every nook and cranny; skateboarding all over it is her favorite hobby. But Ninn has a million questions. What do the distant and confusing memories that haunt her mean? Why is she the only who can see the swarms of butterflies in the underground metro tunnels? And how did an origami tiger turn into her protector and guide? Despite her two dads’ annoying concerns, Ninn and her magical Tiger explore every dark tunnel and abandoned station, eager to uncover the clues and connections to her mysterious past.