The adventures of Paris urchin and his little friends are told here; how they form themselves into a band of detectives to ferret out hte shady activities of Max, a doubtfoul character who is courting Sylvie, the young aunt of the little urchin. The discovery of a necklace of value which is returned to its owner brings about a turn in the fortunes of young Jacky. Born of an unknown father, which no home life of any sort, he finds now a happier life in which young also share, while his aunt Sylvie drops Marx and finds a finance of a much better class...