Guillon, a young administrator is appointed by the French government in Ivory Coast to replace the former one, who has been assassinated. He is soon confronted to a caste oppressing the local peasants. By joining forces with the doctor and engineer he manages to restore calm. The oppressors then try terror. But the administrator refuses to be intimidated, and with the support of the natives, will be able to avenge the former administrator.