Gianna Maria Canale as the Duchess who is offered a banquet and requests for a hard-boiled egg. The stingy Spanish lord, who used his last gunpowder to fire a salute to the noble lady and thus has no more when a bunch of pirates, led by Nadir, launches an attack against his castle. Nadir is the dashing fiery hero.