A tired lady. A man hungry for commercials. A child who thinks he's Indiana Jones. A libidinous pickpocket. A provocative clown. A drifting subway driver. And above all, the balloons. Lots of balloons. In the illuminated subway, there is nothing to report. Not even a peacock.