Munzuk and his fourteen-year-old daughter Mine are two Mongols from the Altaï peaks. They regularly suffer the attacks of wolves who gradually decimate their flock. When the small family experiences the ultimate attack of the wolves, Mine will be separated from his father and confronted to a divine entity that will change her vision of nature.