Garcet, a young French officer just out of military school, joins the French Batallion of the United Nations Forces fighting in Korea. He is disappointed at first as he is assigned as liasion officer behind the lines. Later he is given a combat command. There, he has to win the loyality and frienship of his fellow officers and the men. Although all are volunteers, many are puzzled as to just what it is they are fighting for in this remote and desolate corner of the world.