A Hungarian girl named Ilona arrives to Barcelona with the intention of finding Walter, an acquaintance who has become a sought circus artist specialized in target shooting with a revolver and who hopelessly falls in love with her. But having known Rudolf, another young artist, Ilona feels attracted to him, causing a pang of morbid jealousy in Walter.