Eve is to marry Jacques, the son of a general. But the general does not want a fatherless girl as a daughter-in-law. To remedy the problem Eve, who is the resourceful kind, sets about finding herself a father. She finds one in the person of a charming forty-five- year-old man. The brooding fiancé remains reluctant though and Eve is about to get engaged with her pseudo father when the latter suddenly remembers that he is ...Eve's real father!