While his mistress is out of the bedroom for a few minutes, Pichu, a little pet budgie, gets out of his cage and immediately notices the bowl full of seeds across the room. Unfortunately, his wing is wounded. Therefore, he can only reach the bowl with his beak and his paws. So Pichu will throw himself into a risky trail across the room to attain his goal. He'll manage to so, or nearly.