Paris. The immediate future, when oil has run out. There seems only one solution: to call on Cap’s services... The minister provides Cap with a vehicle to get to Australia. Kangoucycles proved very practical and convenient, apart from when an elephant crossed the road. Cap decided to get a kangaroo and marry it to a French bicycle. Unfortunately the bicycle didn’t to appeal to the kangaroo. Since then, it’s been back to walking.