A couple of dancers performs in a night club. The man is jealous of Gina, his partner,and keeps making scenes to her, going as far as bullying her on the stage during their act. A man gets killed. The dancer is suspected for being jealous of all the other men. Another potential culprit could the father of Gina since he overprotected his daughter. The real culprit will be unmasked after the police detective finds the murder has something to with the Occupation period.