During the 2016 reform to the work code in France, the Radial factory shut down after a long and exhausting strike. Jeansé, Juliette, Bruno, Christine, and Pierre get together to "celebrate" their severance pay. On his way home from their "party," Bruno refuses to undergo a police identity check. Non recounts the itinerary of a distant, fierce, and viral anger. The group of friends set out to safeguard what remains of their humanity.