On the morning of December 24, Christian, an out-of-work dad, realizes that there are no gifts underneath the Christmas tree. Confronted by his financial anoexeria, he decides to go into town to sell two hens and a cock in order to earn enough to offer his nine-year-old daughter a lovely surprise. Christian has only a few hours to complete his Christmas mission!