Every night, a deaf and mute man, whose incredible agility is exploited in clandestine fights financed by the Mafia, wanders aimlessly through the city. One night, he crosses paths with Lola, another lonely soul, worn out by prostitution. Torn from his solitude for the first time, he'll do all that he can to save her. In a period of a few hours, their destinies will be turned upside down.