An old man lives in an old house, surrounded by dozens of cats. He treats them like human beings, feeds them with love and tenderness.They seem like a true family. He plays them Wagner's " Tristan and Isolde", and tells them the story. Then he takes some food and he comes down to his cellars. The food appears not to be destined to the cats...