Angelo is the son of Italian immigrant parents, like many other people around here. Born in Saint-Claude, he worked his whole life as a car mechanic before retiring not long ago. When snow begins to cover the surrounding mountains, Angelo starts dreaming of rediscovering his Sicilian roots.