The second lieutenant of Ajac is at the front and hopes to have leave if reinforcements arrive. Bébé then asks Uncle Pierre: Uncle, what are reinforcements?
Uncle Pierre, who has just brought Bébé a box of lead soldiers, gives him a great demonstration. Then it's time for Bébé to go to bed. Bébé then has a dream. All the little toy soldiers come out of their box and form rows for battle. The French are victorious and Bébé, in his dream, knows that his daddy is coming home on leave.