Primo and Jeanne are playing tennis in the sun beside the sea, but Jeanne's mind is not on the game. In a small apartment under the rooftops of Paris, Jeanne and Jules make love. In Paris and on the Riviera, a seagull follows the love life of this young woman, her doubts and her solitude.