Baron Gourgaud presents Africa true face, in the land of the “blood drinkers”. A documentary of the 1930’s across Africa, from Port Said to Cape of Good Hope and Saint Helena. Discover animals of the jungle, elephant and lion hunting, Masai and pygmy tribes and visit South African diamond mines and Napoleon last home in Saint Helena.