Kat is 17 years old when her mother disappears without leaving a trace. Kat, who is discovering her sexuality, seems unperturbed by this absence and doesn't appear to be angry with her father, a withdrawn man. But, little by little, her nights full of dreams begin to affect her deeply and lead her to question the true reasons for her mother's disappearance.