One spring morning in a small suburban town, twelve-year-old Jo meets up with his friend Louis on the way to their junior high school, as he does every day. But this is the last time, because tomorrow Louis is moving far away, and there's nothing Jo can do about it. On their way to school, the two boys try to make light of the situation. It's their last day together, it will be over soon...