Alex celebrates his sixty years in an old-fashioned seaside center. She waits for her guests, but they will not come. Ali, the waiter, and Gina, the Russian dancer fleeing her procurer, will offer her an outstanding birthday. Frank, the long-awaited friend, appears finally. Alex can thus carry out her plan.