Alice waits for Simon at the exit of her foyer. They are going to spend the weekend together. Simon is a joyful man, iwith an intense look, and multiple talents: a prodigious memory, a ear for others friendly and a staunch humor. Simon is fifty years old and dreams of finding love. He moves forward in the world and in his world. He understands everything, hears everything, but something in him resists. Simon is incapable of deceit, lie and dissimulation. It is ithis his difference!