In 1978, Tati began filming a short documentary on a French (Corsican) soccer team playing the UEFA Cup final, 'Forza Bastia', which he did not complete. His younger daughter, Sophie Tatischeff, later edited the remaining footage, which was released in 2002 after her own death from lung cancer in 2001.