It takes another kidnap and escape through a labyrinth, the unmasking of a human chameleon, getting passed the mysterious Li-Ho-Ha (a creepy, apparently Chinese-or so adviser of the sect's leader), and the notorious Eiffel-tower-climb to bring this marvelous film to a happy end.
Le Mystère de la Tour Eiffel deserves a world tour. Even better: a Duvivier retrospective (Sounds by Lovsky!). The action is truly of a rare-seen kind.