It is holiday time for inspector Malaise and there he is on the vacation train in the company of his wife. But Malaise as a holidaymaker, who could believe such a thing? Indeed the dead body of a murdered model placed on the track blocks the train. It does not take long before the sleuth in Malaise gains the upper hand of the traveler. He decides to stop at the small town nearby and starts investigating...