At night of insomnia of an old man in his vast library, a incomprehensible place, not only by its size, but because it is the extension of a human being, the one who created it. Library populated with ghosts. The old man does not see them. Books in a library live on the same shelves but do their characters know each other? The reader is a medium. The read books and their characters haunt our spirits.