In the room of the waxworks museum dedicated to Hollywood actors of the fifties, the peace and the darkness have now came back after the incident provoked before the closure caused by two children having brought down three motorcycles which composed the picture staging Marlon Brando in La Chevauchée sauvage. Escaping from the reservoir of one of them, a trace of gasoline flows( slowly towards a radiator with incandescence. When the fire sets in, all the statues begin to melt under the influence of the heat. All of them?