While he gets ready to enter on stage disguised as unicorn, Ted receives a sms from his pregnant wife: the baby is going to be born! Preparation for action, Ted leaves immediately from the theater and begins a trip in the Parisian streets to arrive in time for the childbirth. But only, when we are still dressed as an unicorn, it is difficult to pass everywhere.