The Land art is a trend of the contemporary art using materials offered by the nature as the wood, the earth, the rocks, the grass, the stones. Countryside Art is a series which suggests keeping imprints of these livened up, short-lived and natural works. As he made with the other materials. Sébastien Fau gives life to a bale of straw, to a sand of a beach, to sunflowers, leaves, rice, earth, logs. It is about a meeting with the art and the nature, an ingenious and funny pure breath of air.