Unemployed, Eric finally seems to have found an outcome to his precariousness: security guard in a supermarket. Oscillating between the fear of falling again for his former colleagues and the condolence which feeds his envy to help them, Eric has to assume his new function. Especially if he wants to pass onto a permanent contract, on Monday.