Gaspard de la Roche is found dead in his château, leaving a colossal inheritance of 50 million euros. Was it an accident or a murder? His beautiful young wife, the sole heiress, is also in danger. Someone seems prepared to do anything, even kill, to get their hands on the immense fortune.