After the death of their mother, Dara and his brother are sent from Ireland to live with their aunt on a farm in Northern France. There, the boys befriend a local English family and the vulnerable Dara falls under the spell of Bella, their young daughter. Life seems magical, until Bella begins to pull away from him...