Sarah can’t cope with answering the telephone. She has lost her baby. Lying beside the empty cradle, she responds to nothing… But suddenly, when dipping her finger in a glass of water, she realizes that she can be transported into an unfamiliar undersea world. She is the only person to believe in her strange powers and decides to give herself over to them completely.