A fresco unfolds in front of our eyes to the sound of construction work, omnipresent but distant, being carried out. This painting represents a Mediterranean kind of landscape. We can make out, in particular, three objects: a cactus, cypress, and an olive tree. The camera sweeps in a curve over the animation bench, revealing the fresco, then freezes. Heaps of fallen rocks have strewn the route, although we haven’t really noticed them. But now we discover what caused these rocks to fall: an olive branch has broken through a wall. This wall is the one separating Israel and Palestine.