Gaul has a new weapon of mass destruction with which it can make any enemy country explode along with the whole world. Its inventor is called Carlo Zbit. His childhood friend no longer grows old,, his nannies are getting younger. A journalist will try to save the world without knowing that his own is already lost. Without forgetting that he is a Gaul. His last joke will be the longest.