Two youths out on the night circuit are looking for women. Freddy (Jacques Charrier) and Joseph (Charles Aznavour) have high hopes as they set out one evening in search of, if not the perfect woman, at least someone in the ballpark. Alas, most of the women they meet fall short of their minimal expectations, except in one case. It looks as if one of the pair will miss the brass ring again. Mocky has created a great Parisian night scene, adding some sharp nuances in the mating habits of young French men.