Jeremy is a young, introverted gay man who dreams of true love. His colleague, Celine, encourages him to make use of his job - they both recruit passers-by for consumer tests - to meet Mr. Right. The perfect occasion arises when Rodrigue appears on the scene. His physique mightily perturbs Jeremy. Celine pushes him into telephoning Rodrigue. But Jeremy's shyness and akwardness drag him into a complicated story...