During the night, three tiny figures - an agile monkey, a pretty ballerina and a clown - are set in motion on the top of a grandfather clock. Nina, the clock maker's little daughter, starts to dream. There she is, a little street singer. Then she's a ballerina in love with a lead soldier. Now she's a princess looking for her handsome knight lost in the magic forest. Just like the constantly moving hands of a clock, there's no let up to adventure. Break-ins lead to castles under siege and mermaids encounter dragons in this delightful tale.