A woman abandoned by her husband, is thrown out of her apartment by her landlord - who is also her husband's new father-in-law. She is also about to lose custody of her two children to her husband, a low-life, second-rate boxer and opportunist. With the help of her godmother, she plans to take revenge on her husband.