Paris 1868. "You're at a turning point in your life, my dear" says Fantin-Latour to Berthe Morisot. At the Louvre, he introduces her to Edouard Manet and his brother, Eugène, whom she later marries. The life of a woman discovering her path through Impressionism and her love for the artist's brother. Berthe is the inescapable link between an artist's ideal and the intimacy of a life.