Goï-Goï likes drinking and playing cards. His wife cheats on him and the whole village knows about it. Goï-Goï catches his wife with her lover. He kills the other man. His wife runs off to her sister's place in the city. Goï-Goï follows her to kill her and regain his honour. But things don't go the way he planned.