A sad man meets a beautiful, secretive woman who may or may not be involved in some conspiracy ring dealing in kidnapped women used as prostitutes. After several days of their sadly passionate relationship she disappears. The sad man is unable to locate her as all the local Turkish people pretend not to remember any such woman. He suddenly finds her again (she finds him?) and before she can explain her disappearance she is killed in a car crash while he is in the passenger seat. He replays the accident over and over in his mind trying to remember how she died if he caused the accident himself by grabbing the wheel.