The evening gets off to a good start. Three middle-class couples meet up, happy to see each other and have a good diner. Of course, there are occasional, inevitable coarse jokes but they have a good time anyway. So why does a young homeless man have to turn up by almost by mistake and start giving all these lovely people a guilty conscience ?