The pitiful chase through the harsh Boukistan desert of a Cuban revolutionary emigrated to New York, a wandering Swiss man, a very sexy robot and a sheriff who's in the wrong western. Nearby, an unemployed Chinese Buddhist preaches the good word on his way back from the supermarket. What are they going there ? The Chinese man will find out to his cost, but we won't.