A nude man looks at some underpants. Women's voices are soon covered by children's cries. We are now in a line of about ten youngs boys in underpants. It's a medical check-up. A lady doctor officiates. A new boy, an older one who stands his tiny classmates, is afraid of exposing himself to this woman.