Paul Blanc, a butcher who loves betting on horses, once takes one of the sleeping pills his brother has sent him from Argentina. Thanks to it, he sees in his sleep the race unfold complete with the winning horses. When his secret is unveiled, everybody wants the miracle medicine. Unfortunately the "Maginex" is not manufactured any longer as the product has proved dangerous and has been banned by the authorities...